Trollingvänner som följer min blogg

Besök Scandinavian Trollingforum, klicka på loggan

15 apr. 2011

Vilken underbar Storm Princess II

Nu åker hon i för första gången.

Mycket båt .-)

Storm Princess II

Inte alls tokigt :-)

Fick plats med en tredje spöhållare på riggarna.

Pelle kollar in grejerna.


Peter W håller koll på skutan.

Som ni ser, lite jobb återstår, Kablage bland annat. Detta skall på nåt sätt gömmas lite.

Simrad NSE-12, längst upp på skärmen ser ni att jag kör med autopiloten på.
Sen till vänster har vi den vanliga ekolodsbilden, överst till höger Downscan, nere till höger Structure scan.
Längst ner på skärmen syns styrningen av musik, FM radio för tillfället, Rock Klassiker kanalen.

En nöjd kapten med Coastkeys trådlöse dödmannsgrepp hängande runt halsen.
Ramlar jag över bord så stannar mina motorer omedelbart. En riktig trygghet. Kolla in Coastkey på www.coastkey.no

Arbetsplatsen.

Hon ligger fint i sjön.
Mera Navico, Simrad NSE12, och Lowrance HDS-10.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Loading...

Följ min TRUE HEADING CTRX CARBON + AIS online på kartan.

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP