Trollingvänner som följer min blogg

Besök Scandinavian Trollingforum, klicka på loggan

3 apr. 2011

Info, inget fiske den 1:a april



Mina fiskerapporter den dagen var rena Aprilskämt, själv satt jag på ett hotell i Stockholm och slöade.
Fick igår en trevlig guidning bland Stockholms sportsfiskeaffärer och marinutrustning av Petri på forumet, plus ett par av hans polare. Har följt med frugan upp hit då hon skulle gå en Zumba fitness utbildning.

Mycket trevligt.

Nu är vi klara i stora staden för denna gång, och vänder kursen hemåt inom ett par timmar.
Hoppas kunna sjösätta båten på tisdag eller onsdag.
Först skall jag bara hinna montera mina ekolodsgivare, sonic hub och Simrad NSE 12 :-)
Må bra där ute.

Kjelle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Loading...

Följ min TRUE HEADING CTRX CARBON + AIS online på kartan.

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP