Trollingvänner som följer min blogg

Besök Scandinavian Trollingforum, klicka på loggan

2 nov. 2012

Forumträff och trollingtävling



Forumträff och tävling.
 Äntligen eller hur?
 Den 13 och 14 April kommer vi arrangera en forumträff och tävling för forumets medlemmar.
Plats Simrishamn
Trollingtävlingen kommer vara lördagen den 13:e, med söndagen den 14:e som reservdag. (Det kan dock vara så att jag ändrar denna till en två dags tävling, där vi kör båda dagarna).

Redan nu har jag sex stycken samarbetspartners som vill sponsra oss med grymt fina vinster.
Klara med vinster idag är följande:
Sportmanship Marin sponsrar med följande vinst för största fisk: Lowrance 7" HDS Gen2 Touch. Jag ber er att gilla Sportmanships Facebooksida för att ta del av produktinfo, nyheter, tips och trix: http://www.facebook.com/Sportmanshipmarin?ref=ts&fref=ts

CoastKey Sponsrar oss med en komplett CoastKey trådlös dödmanssystem, som även fungerar som godkänt startspärr hos flera försäkringsbolag.

 LMP Är också sponsor, här är vinsten idag *hemlig*, då det bland annat handlar om en ny produkt. Sen om jag känner Jocke rätt, så kan det nog komma finnas båda några spöhållare och kanske några paravaner i vinst.(mina kvalifierade gissningar dock). Flera sponsorer och vinster kommer annonseras i början på nästa vecka. Återkommer också med tider och detaljer kring träffen/tävlingen då allt är klart. Kolla forumets info tråd här: http://www.scandinavian-trolling.com/forum/showthread.php?t=3557
Jag vill att ni sprider denna informationen i era bloggar, så vi kan få så många deltagare som möjligt.
Kom ihåg att deltagande team skall vara medlemmar på Scandinavian Trolling forum.
Det är givetvis kostnadsfritt att vara medlem på forumet, så om du inte är medlem, registrera dig redan idag :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Loading...

Följ min TRUE HEADING CTRX CARBON + AIS online på kartan.

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP