Trollingvänner som följer min blogg

Besök Scandinavian Trollingforum, klicka på loggan

18 nov. 2012

Nu ar det allvar!!



Imorgon klockan 07:30 startar en tävling mellan king of trash talk(Magic), och kung ödmjuk(mig). Trashtalk tyckte att tävlingen skulle heta Myspappa Trophy, och sen jag är ödmjuk så accepterar jag detta.

Två tävlande team:
1: Jag och flickvännen (Team Muspappa enligt Magnus).

2: Magnus och Jonas (Team Mespappa enligt mig).

Max 6 firrar, varje firre ger tio poäng.

Varje kilo ger också tio poäng.

Vinsten är ej bestämd, men jag kommer inte plocka upp tvålen om jag vinner hahahahaha.



Har riggat om med nya tafsar, nya krokar och även slängt in ett extra "Porrbete" inför morgondagen.
Ekolodet är så toppjusterad, så vi kunde räkna 16 könshår på den sista spiggen vi såg på lodet.

Magic, you aint got a chance in heaven, hell, houston or Simris ))))))))))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Loading...

Följ min TRUE HEADING CTRX CARBON + AIS online på kartan.

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP