Trollingvänner som följer min blogg

Besök Scandinavian Trollingforum, klicka på loggan

29 nov. 2010

ny Iphone 3GS 32gb säljes

Min förra 3gs la av när jag tappade den i klinkergolvet.
Fick en nu på försäkringen.
Telefonen, laddarsladden och hörlurarna är allt sprillans nytt oanvänd.
Jag har INTE originalladdaren men skickar med en annan iphone laddare som också är sprillans ny och funkar utan probs.
Min förra telefon var bunden till tre.se, jag vet ej om denna är bunden men utgå från att den är det så slipper vi överraskningar.
 32GB modellen finnes ej längre till salu i butikerna, det är bara 8GB och 16GB som finnes kvar, hittade via pricerunner tre butiker som har denna 32GB kvar, pris dryga 8000kr.

Kan ta några kort på telefonen när jag kommer hem senare ikväll.
Pris 4500kr

2 kommentarer:

Loading...

Följ min TRUE HEADING CTRX CARBON + AIS online på kartan.

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP