Trollingvänner som följer min blogg

Besök Scandinavian Trollingforum, klicka på loggan

16 mars 2011

Laxskeppet snart klart


Håller på med sista monteringen av båtprylar.
Min kompis fixar räckena, så jag hoppas kunna montera dessa under helgen.
Sen skall det monteras riggar och spöhållare. Elen till riggarna är dragen och klar.

Det kommer bli några ändringar i min båtelektronik, en HDS försvinner, sen kommer det istållet monteras en annan skärm. Info och bilder kommer senare.
Coastkeys trådlösa dödmansbrytare skall monteras i helgen, Webasto marins gsm start likaså.
Sen är jag nog faktisk klar för att fiska.
Tror det tar närmare två veckor innan hemmarampen blir fri från is.
Kanske jag tar en testtur till Simris istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Loading...

Följ min TRUE HEADING CTRX CARBON + AIS online på kartan.

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP