Trollingvänner som följer min blogg

Besök Scandinavian Trollingforum, klicka på loggan

24 mars 2011

Fick rekommenderade utpriser på Simrad NSS

NSS7 kommer finnas i Sverige från slutet på April, pris 18500:- (kom ihåg att denna har innebyggd gps antenn och innebyggs ekolodsmodul) Ett riktigt bra pris på en topp of the line touch screen.

NSS8 kommer finnas i Sverige från slutet på Maj, pris 31600:- (kom ihåg att denna har innebyggd gps antenn och innebyggs ekolodsmodul) Ett riktigt bra pris på en topp of the line touch screen.

NSS12, kommer finnas i Sverige under Juni månad. Pris (här har vi ett litet problem, jag skrev ner priset så slarvigt så jag har svårt att tyda vad jag skrev). Med förbehold om skrivfel, 42300:- Även denna kommer med innebyggd gpsantenn, dock utan ekolodsmodul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Loading...

Följ min TRUE HEADING CTRX CARBON + AIS online på kartan.

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP