Trollingvänner som följer min blogg

Besök Scandinavian Trollingforum, klicka på loggan

3 maj 2011

2008 Suzuki DF140 till salu

Fortfarande till salu. Lägger den på Blocket senare idag.

Suzuki DF140 till salu

Suzuki DF 140 till salu



Eller förmodligen till salu.
Funderar på att byta ut mina  2008 Suzuki Df 140, rigg längd XL.
Gångtimmar 170-200. Kan ta reda på exakt genom att koppla till nmea 2K engine interface.
Jag installerade motorna själv hösten 2008, och hann precis bli klar med inkörningen innan vintern.
Första fiskesäsongen blev då 2009.
Säljes med nytt sidoreglage, varvräknare och två stycken rostfria stålproppar.
Propellertrim ville år 2008 ha 8000kr styck för propellrarna. två stycken ingår i köpet.
Motorn är högerroterande(standardrotation).  Den vänsterroterande är redan såld (om jag väljer att byta motorer).

Det kan förmodligen vara så att ni kan köpa med en Seastar hydraulisk styrcylinder.
Jag monterade cylindern ny i februari, så den är sprillans ny.
Jag måste ha en annan styrcylinder till mina nya motorer.
Allt är i topp skick.
Kontakt trollingcharter ( a ) telia . com
eller 0705625057
90 000:-

Kjelle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Loading...

Följ min TRUE HEADING CTRX CARBON + AIS online på kartan.

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP