Trollingvänner som följer min blogg

Besök Scandinavian Trollingforum, klicka på loggan

2 maj 2011

Säljer undan några trollingprylar.














Från toppen:
Två stycken begagnade med i riktigt bra skick, Cannon Unitroll 5
Pris på olssons 3495kr styck. Jag vill ha 4000kr för båda inkl frakt.
Cannon spöhållare, begagnad men i bra skick. 500kr. Köper du riggarna och spöhållaren samlad 4300kr inkl frakt.

Fyra stycken Offshora OR12 sidoparavaner. Också använda men i väldigt bra skick. 1000kr för alla fyra.

Bomar Stainless steel portlights/båtfönster. Sprillans nya. Blev för stora för min båt tyvärr. 
Nypris hos Comstedt 3500-4000kr styck. Jag vill ha 3500kr för båda två.

En sprillans ny i kartong FishHawk X-4
6000kr plus eventuell frakt.
Denna tävlingsvinsten har inte ens öppnats.
Fiskar ni med djuprigg? en ny värld öppnas med Fish Hawk X-4 ombord.


Kontakta mig på trollingcharter@telia.com, eller på min mobil, 070-5625057
Mvh
Kjelle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Loading...

Följ min TRUE HEADING CTRX CARBON + AIS online på kartan.

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP