Trollingvänner som följer min blogg

Besök Scandinavian Trollingforum, klicka på loggan

16 maj 2011

Tack Marinplus!



Bahövde hjälp med att installera ny Firmware i min Actisence NGW-1 ISO, Då jag inte hade rätt utrustning(kablar och övergånger) för att installera denna själv så fick jag hjälp av Marinplus AB
Skickade upp min Actisence på torsdagskvällen, och redan idag låg den färdig uppdaterad och klar i min brevlåda.

Firmwaren konverterar AIS information från NMEA0183 till NMEA2K. Då kan man smidigt köra in AIS infon på NMEA2K nätverket, sen kan alla enheter som har stöd för AIS enkelt hämta ut infon via NMEA2K.

Mycket smidigt.
Åter en gång, TACK Marinplus för snabb och smidig hantering.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Loading...

Följ min TRUE HEADING CTRX CARBON + AIS online på kartan.

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP