Trollingvänner som följer min blogg

Besök Scandinavian Trollingforum, klicka på loggan

9 okt. 2012

Fixar lite



 Snart åker flaggskeppet ner till Simrishamn, där hon skall få ligga i sjön över vintern.

 Lite fix innan vinterfisket:
*Lufta styrning
*Montera defrostarmunstycken
*Montera mugghållare
*Fixa gardiner i båten, så vi får lite insynsskydd

Har också kollat upp möjligheten att få plats med en HDS-12 Gen2 Touch där min HDS-10 sitter idag.
Det är faktiskt nästan samma yttermått på HDS-12 Gen2 Touch, och min HDS-10. Såpass stor blir skillnaden då man inte behöver massa knappar.
Så en ny HDS är snart på G.
Min HDS-10 är då snart till salu.

Denna vintern kommer jag fiska med paravaner som syns i höstmörkret... Är du trött på att fiska med paravaner som inte syns? Klicka på bilden och kolla in LMP nya paravan.

http://www.lorentsmarin.se/





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Loading...

Följ min TRUE HEADING CTRX CARBON + AIS online på kartan.

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP