Trollingvänner som följer min blogg

Besök Scandinavian Trollingforum, klicka på loggan

19 okt. 2012

Imponerande Simrad 4G Broadband Radar







Kom körande in i hamnen med radarn igång, blev mycket imponerad då radarn visade upp och separerade fyra platta förtöjningsbojar innan jag själv lade märke till dessa.
Fortsatte köra närmare, radarn markerade bojarna på skärmen tills jag var bara några få meter undan.
Grymt hjälpmedel om du måste förtöja båten i tät dimma.
Jag kan lätt se vilka gästplatser som är lediga med den otroliga definition, och target separation som 4G radarn klarar av.

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Loading...

Följ min TRUE HEADING CTRX CARBON + AIS online på kartan.

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP