Trollingvänner som följer min blogg

Besök Scandinavian Trollingforum, klicka på loggan

15 juni 2011

Fish Hawk X-4 säljes










Har haft denna liggande i källaren under våren.
Har redan en i båten, så jag skulle vilja bli av med denna.
Bästa utrustningen för att mäta fart och temp BÅDA på djupet nere vid riggen, plus i ytan.

Kostar ny här hemma 9000kr på billigaste stället.
Kostar runt 6400-6500kr om du köper den i USA med alla risker det innebär(fraktstrul med mera).
Vill ha 6000kr för min, och skulle gärna bli av med den innan sommaren och semester börjar bränna hål i plånboken.
Ring på 070-5625057
Eller maila mig på: admin@scandinavian-trolling.com

Danke

Kjelle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Loading...

Följ min TRUE HEADING CTRX CARBON + AIS online på kartan.

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP