Trollingvänner som följer min blogg

Besök Scandinavian Trollingforum, klicka på loggan

20 nov. 2010

Säljes eller bytes










 
Kan tänka mig att eventuellt byta båten i något av följande, plus eventuellt pengar:

Båtar(typ mindre storlek då mitt problem är platsbrist), bilar, motorcyklar, varupartier, din svärmor(eller NEJ FÖR FAN :) snöskotrar, 150 mopeder you name it.
Som sagt säljer jag inte för pengarna utan för att skapa plats för min nya båt.

Om den inte är såld inom två veckor så måste jag hyra mig en extra vinterförvaringsplats. Är inte särskild sugen på detta.
OM det blir så, så kommer båten att säljas till fullt vårpris i mitten på maj månad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Loading...

Följ min TRUE HEADING CTRX CARBON + AIS online på kartan.

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP