Trollingvänner som följer min blogg

Besök Scandinavian Trollingforum, klicka på loggan

15 nov. 2010

Flera frågar om min Cobia och om jag tar inbyten...

....givetvis.
Jag säljer båten på grund av platsbrist, men har plats för massa annat roligt så kom med förslag.
Båtar(typ mindre), bilar, motorcyklar, varupartier, din svärmor(eller NEJ FÖR FAN :) snöskotrar, 150 mopeder you name it.
Som sagt säljer jag inte för pengarna utan för att skapa plats för min nya båt.
I rena pengar så skall jag ha 120 000 för båten utan motor, styrning och elektronik.
Men med massa annan utrustning(Scrolla längre ner i mitt mail för en fullständig lista).











Om den inte är såld inom två veckor så måste jag hyra mig en extra vinterförvaringsplats. Är inte särskild sugen på detta.
OM det blir så, så kommer båten att säljas till fullt vårpris i mitten på maj månad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Loading...

Följ min TRUE HEADING CTRX CARBON + AIS online på kartan.

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP