Trollingvänner som följer min blogg

Besök Scandinavian Trollingforum, klicka på loggan

10 nov. 2010

tre.se, landets största rena tattarbolag?

Ringde deras kundsupport då jag kommer behöva ett micro sim till min nya telefon.
"The Main Bitch" som jag hade tur att få prata med säger "jpp det kostar 250kronor", jag svarar typ, Icke fan, har varit kund hos er i fem år och betalar inte 250 kronor för att nyttja era tjänster".
Sen säger jag att då klipper jag hellre till mitt eget kort i rätt storlek. Då ljuger bitchan och säger "det går inte, ditt kort kommer inte funka om du klipper det", vilket är rent skit-snack.
Säger sen, skitsamma, jag skall inte ha kortet, hon svarar OK o jag säger hej då.

Sen tio minuter senare var jag lagom uppeldad och ringde tebax och undrade vad fan de håller på med.
Lyckades få tag på en ny kundantisupportbitcha, hon säger att de inte får ge ut kort gratis, och att det ligger en simkortsbeställning på mitt abbonemang, ehhh vad fan säger du?
Jag säger till henne att plocka bort beställningen då jag inte tänker betala 250kr för ett ruttet simkort.
Hon ber mig vänta då hon behöver kolla upp saken, 10 sec senare så klickar hon bort mig.
Ringer upp igen, i stort sett samma sak händer igen, förbannade jävla as.......
Ringer upp en fjärde gång, lika påtänd som Der Führer var under sina tal till nationen.
Får tag på en stackare som nog mitt i stundens allvar ångrade hela sin exsistens, killen kollar upp saken och då har antingen the Main Bitch nr1 eller the Main Bitch nr 2 lämnat ett meddelande i datorn om att "Beställningen går inte att annullera då kortet redan skickats iväg".
Redan skickats iväg, på tjugo minuter?? det kan ni fetglömma. Tre.se har ALDRIG lyckats skicka mig nåt på under en vecka.
Blufffirma, tattare, svindlare.

1 kommentar:

  1. De kunde jag sagt till dig långt innan du gjorde misstaget att välja 3.

    SvaraRadera

Loading...

Följ min TRUE HEADING CTRX CARBON + AIS online på kartan.

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP